Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

ΑΠΟ ΤΙΣ 78 ΣΤΡΟΦΕΣ 1952-1955

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Στέλιος Καζαντζίδης
Κυκλοφορία:Δεκ 2007
Ετικέτα:His Master's Voice 514536 (4 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Για μπάνιο πάω

(Απ. Καλδάρας)

1-02. Δε θέλω το κακό σου

(Γιάν. Παπαϊωάννου/Κ. Μάνεσης)

1-03. Κέρνα με πίκρα, κέρνα με

συμμ. Ζωή Γαβαλά (Στ. Χρυσίνης)

1-04. Το σπίτι έμεινε ορφανό

(Γιάν. Παπαϊωάννου)

1-05. Η φωτογραφία

συμμ. Ζωή Γαβαλά (Γερ. Κλουβάτος/Χρ. Κολοκοτρώνης)

1-06. Μάτωσε μάτωσε

(Γιάν. Παπαϊωάννου/Χαράλ. Βασιλειάδης)

1-07. Ξεσπά μπόρα

συμμ. Μ. Γρίλλη (Γιάν. Παπαϊωάννου/Χρ. Κολοκοτρώνης)

1-08. Μου πέρασε γιατρεύτηκα

συμμ. Ρένα Ντάλια (Γιάν. Παπαϊωάννου)

1-09. Εγώ θα σε γλυτώσω

συμμ. Ρένα Ντάλια (Γιάν. Παπαϊωάννου/Κ. Μάνεσης)

1-10. Μάγκα μου περαστικά σου

συμμ. Ρένα Στάμου (Στ. Χρυσίνης)

1-11. Οι πυρκαγιές

συμμ. Ρένα Στάμου & Ν. Βούλγαρης (Ν. Βούλγαρης/Οδ. Πετσαλής)

1-12. Το ανήλικο

συμμ. Μ. Γρίλλη (Γερ. Κλουβάτος)

1-13. Θλιμμένο δειλινό

(Γ. Μητσάκης)

1-14. Δε σε ρωτώ ποια ήσουνα

συμμ. Ρένα Ντάλια (Γιάν. Παπαϊωάννου)

1-15. Δεν κάνω εγώ για παντρειά

συμμ. Δ. Ρουμελιώτης (Γερ. Κλουβάτος)

1-16. Μ' έκαψες με κατέστρεψες

συμμ. Βιολέττα (Γερ. Κλουβάτος)

1-17. Άπονη καρδιά

συμμ. Ρένα Στάμου (Χρ. Κολοκοτρώνης/Μέλ. Κολοκοτρώνη)

1-18. Ο καλός καλό δεν έχει

(Χρ. Κολοκοτρώνης/Μέλ. Κολοκοτρώνη)

1-19. Έχασα τον άνθρωπό μου

συμμ. Ρένα Στάμου (Θόδ. Δερβενιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

1-20. Βύθισέ μου το μαχαίρι

συμμ. Μ. Γρίλλη (Γερ. Κλουβάτος/Χαράλ. Βασιλειάδης)

Δίσκος 2

2-01. Είν' όλα μαύρα

συμμ. Ρένα Στάμου (Γ. Μητσάκης)

2-02. Ο γάτος

συμμ. Ρένα Ντάλια (Γιάν. Παπαϊωάννου)

2-03. Πάρε φωτιά και κάψε με

(Γιάν. Παπαϊωάννου)

2-04. Ένας μάγκας στο Βοτανικό

(Σπ. Περιστέρης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2-05. Ο ποντικός

συμμ. Θόδ. Δερβενιώτης (Παν. Άγας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2-06. Όλα εδώ πληρώνονται

συμμ. Μ. Γρίλλη (Γερ. Κλουβάτος/Χρ. Κολοκοτρώνης)

2-07. Μοίρα μου μ' έχεις μισήσει

συμμ. Μ. Γρίλλη (Γερ. Κλουβάτος/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2-08. Μια Κυριακή στη φυλακή

(Χρ. Κολοκοτρώνης/Σταύρ. Παντελίδης)

2-09. Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα

(Χρ. Κολοκοτρώνης/Μέλ. Κολοκοτρώνη)

2-10. Κατέστρεψες τα νιάτα μου

συμμ. Κική Καμπάνη (Γιάν. Παπαϊωάννου/Αλέκ. Αγγελόπουλος)

2-11. Δεν είσαι μπεσαλού

συμμ. Ρένα Ντάλια (Γιάν. Παπαϊωάννου)

2-12. Τα μαλλιά τα γκρίζα

συμμ. Μ. Γρίλλη (Ηλ. Ποτοσίδης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

2-13. Αφήστε με να κλάψω

συμμ. Ρένα Στάμου (Χρ. Κολοκοτρώνης)

2-14. Ένα τραγούδι θλιβερό

(Χρ. Κολοκοτρώνης/Μέλ. Κολοκοτρώνη)

2-15. Έπεσα έξω

συμμ. Ρένα Στάμου (Γ. Μητσάκης)

2-16. Παλιοζωή γιατί με βασανίζεις

συμμ. Βιολέττα (Γερ. Κλουβάτος)

2-17. Από τα πολλά φαρμάκια

συμμ. Ρένα Στάμου (Στ. Χρυσίνης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2-18. Ζωή είν' αυτή Ζωίτσα μου

συμμ. Ρένα Στάμου (Γ. Μητσάκης)

2-19. Η πληγωμένη μου καρδιά

συμμ. Μ. Γρίλλη (Θόδ. Δερβενιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

2-20. Το μεγάλο ψάρι

συμμ. Ρένα Ντάλια (Γιάν. Παπαϊωάννου/Κ. Μάνεσης)

Δίσκος 3

3-01. Ο Χάρος

(Γιάν. Παπαϊωάννου/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

3-02. Καταραμένο Σάββατο

συμμ. Ρένα Στάμου (Χρ. Κολοκοτρώνης/Μέλ. Κολοκοτρώνη)

3-03. Θ' αναστενάξουνε καρδιές

συμμ. Ρένα Στάμου (Στ. Χρυσίνης)

3-04. Σχίζονται κάμποι και βουνά

(Θόδ. Δερβενιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-05. Ο βασανισμένος

συμμ. Καίτη Γκρέυ (Αν. Αθανασίου/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-06. Καταστροφές και συμφορές

(Θόδ. Δερβενιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-07. Πεθαίνω

(Θόδ. Δερβενιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-08. Της βροχούλας το νεράκι

(Γ. Μητσάκης)

3-09. Η τελευταία νύχτα (Απόψε φίλα με)

συμμ. Καίτη Γκρέυ (Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-10. Στη θάλασσα θα πέσω

συμμ. Καίτη Γκρέυ (Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

3-11. Άρρωστος βαριά

συμμ. Καίτη Γκρέυ (Γιάν. Παπαδόπουλος)

3-12. Αν ψάξετε τα στήθια μου

συμμ. Καίτη Γκρέυ (Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-13. Κλαίω την καταδίκη μου

συμμ. Καίτη Γκρέυ (Θόδ. Δερβενιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-14. Ο ζωντανός ο χωρισμός

συμμ. Άν. Μπέλλα (Γ. Μητσάκης)

3-15. Ποιος θα με κλάψει

(Γ. Λαύκας)

3-16. Ο λεβέντης μες στη νύχτα

(Θόδ. Δερβενιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-17. Κανείς δεν ήρθε να με δει

συμμ. Καίτη Γκρέυ (Κ. Λαβίδας/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-18. Με φωνάζουν ένοχο

(Θόδ. Δερβενιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-19. Με τι καρδιά με τι ψυχή

(Στ. Χρυσίνης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

3-20. Είδαν τα μάτια μου πολλά

(Γιάν. Παπαϊωάννου)

Δίσκος 4

4-01. Έξω απ' τ' άδικο

συμμ. Ζωή Νάχη & Μαν. Χιώτης (Χρ. Κολοκοτρώνης)

4-02. Θέλω να πεθάνω

(Μπ. Τρικαλινός)

4-03. Αχάριστε κόσμε και ντουνιά

(Γ. Μητσάκης/Κ. Βίρβος)

4-04. Δε με τρομάζει ο θάνατος

(Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

4-05. Κλαίει απόψε η καρδιά μου

(άγνωστος/Χαράλ. Βασιλειάδης)

4-06. Άνοιξε και μετάνιωσα

συμμ. Ζωή Νάχη (Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

4-07. Θέλω να πω τον πόνο μου

(Μαν. Χιώτης)

4-08. Οι καλοί πεθαίνουν νέοι

(Γ. Μητσάκης)

4-09. Η καμπάνα σημαίνει

(Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

4-10. Έφυγες και πού μ' αφήνεις

συμμ. Καίτη Γκρέυ & Μαν. Χιώτης (Μαν. Χιώτης/Κ. Βίρβος)

4-11. Τα πιο ωραία χρόνια μου

(Γ. Λαύκας)

4-12. Τρεις μαυροφόρες

(Μαν. Χιώτης/Ζωή Γρυπάρη)

4-13. Με καρδιά συννεφιασμένη

(Μαν. Χιώτης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

4-14. Είναι γλυκός ο θάνατος

(Θόδ. Δερβενιώτης)

4-15. Κι άλλο σπίτι θες να κλείσεις

συμμ. Καίτη Γκρέυ (Χρ. Κολοκοτρώνης)

4-16. Του φτωχού ο πόνος

(Απ. Καλδάρας/Κ. Βίρβος)

4-17. Τα πονεμένα δειλινά

(Γ. Μητσάκης)

4-18. Πεθαίνει η γυναίκα μου

(Μπ. Τρικαλινός)

4-19. Το κλάμα της πενιάς

(Μαν. Χιώτης/Ζωή Γρυπάρη)

4-20. Καθένας με τον πόνο του

(Θόδ. Δερβενιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου