Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ

Σύνθεση:Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:Μαρ 2001
Ετικέτα:Nitro NM 1015 (CD)
Εγγραφές

01. Φαίδρα (Αστέρι μου φεγγάρι μου)

Άν. Φόνσου (στχ Γιάν. Θεοδωράκης)

02. Μέρα Μαγιού μού μίσεψες

Γρ. Βαλτινός (στχ Γιάν. Ρίτσος)

03. Μαργαρίτα μαγιοπούλα

Μελ. Μποτέλλη (στχ Ιάκ. Καμπανέλλης)

04. Αν θυμηθείς το όνειρό μου

Φ. Σοφιανός (στχ Ν. Γκάτσος)

05. Προδομένη αγάπη

Ελ. Ανουσάκη (στχ Μίκ. Θεοδωράκης)

06. Το φεγγάρι κάνει βόλτα

Γιάν. Μπέζος (στχ Μίκ. Θεοδωράκης)

07. Σε πότισα ροδόσταμο

Χρυσ. Διαβάτη (στχ Ν. Γκάτσος)

08. Ένα δειλινό

Παύλ. Κοντογιαννίδης (στχ Μίκ. Θεοδωράκης)

09. Στο περιγιάλι το κρυφό

Σταύρ. Παράβας (στχ Γ. Σεφέρης)

10. Όμορφη πόλη

Ελ. Ροδά (στχ Γιάν. Θεοδωράκης)

11. Το γελαστό παιδί

Μάρ. Βούρτση (στχ Β. Ρώτας)

12. Η μυρτιά

Ελ. Γερασιμίδου (στχ Ν. Γκάτσος)

13. Στρώσε το στρώμα σου για δυο

Μάρω Κοντού (στχ Ιάκ. Καμπανέλλης)

14. Μάννα μου και Παναγιά

Χρ. Τσάγκας (στχ Τάσ. Λειβαδίτης)

15. Κοιμήσου αγγελούδι μου

Νατ. Γερασιμίδου (στχ Κ. Βίρβος)

16. Η νήσος των Αζορών

Ηλ. Λογοθέτης (στχ Μποστ)

17. Ήσουν καλός ήσουν γλυκός

Τζ. Παπουτσή (στχ Γιάν. Ρίτσος)

18. Δραπετσώνα

Θάν. Καληώρας (στχ Τάσ. Λειβαδίτης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου