Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΠΟΧΗ: ΤΑ ΓΛΕΝΤΖΕΔΙΚΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:1993
Ετικέτα:Moreas 2014 (CD)
Εγγραφές

01. Άρχισαν τα όργανα

Φίλανδρος-Κορώνης (Μιχ. Σουγιούλ/ Χρ. Γιαννακόπουλος)

02. 1. Ένα βράδυ που 'βρεχε

Ν. Γούναρης (Ν. Γούναρης/Αλέκ. Σακελλάριος)

2. Πλαφ και πλουφ

Ν. Γούναρης (Ν. Γούναρης/Ν. Φατσέας)

3. Γυναίκα σκάρτη

Ν. Γούναρης (Ν. Γούναρης)

03. 1. Όσο αξίζεις εσύ

Τρίο Ατενέ (Απ. Καλδάρας)

2. Βάρκα στον γιαλό

Τρίο Ατενέ (Μίκ. Θεοδωράκης)

04. 1. Άμα θες να κλάψεις κλάψε

Τρίο Ατενέ (Απ. Καλδάρας/Γ. Σαμολαδάς)

2. Σε μια νύχτα μου 'χεις κάνει

Τρίο Ατενέ (Γ. Μανισαλής/Κ. Βίρβος)

05. Την αγάπη μου έχασα

Trio Halawa & Μαίρη Καλλή (Γιάν. Βέλλας/Ευ. Πλωμαρίτης)

06. 1. Δε με πονάς

Τρίο Ατενέ (Αν. Κουλούρης/Πάν. Γαβαλάς)

2. Το πλοίο θα σαλπάρει

Τρίο Ατενέ (Β. Τσιτσάνης)

07. 1. Και σιδερένια να είχα καρδιά

Τρίο Ατενέ (Μπ. Μπακάλης/Κ. Βίρβος)

2. Σήκω κοπέλα μου

Τρίο Ατενέ (Μαν. Χιώτης)

08. Είμαι γυναίκα έξυπνη

Άννα Μπέλλα (Γιάν. Βέλλας/Ευ. Πλωμαρίτης)

09. Αχάριστο κορμί

Περ. Βάγιας & Πάν. Κόκκινος (Γιάν. Βέλλας/Ευ. Πλωμαρίτης)

10. Το χαλίκι

Κουιντέτο Ολύμπια (Γιάν. Βέλλας/Ναπ. Ελευθερίου)

11. Σβήσε το φως

Ζωζώ Σαπουντζάκη & Π. Χαραμής (Γ. Μουζάκης/Πυθαγόρας)

12. Για μια ζωή πιο όμορφη

Ζωζώ Σαπουντζάκη (Γ. Μουζάκης/Γ. Οικονομίδης)

13. 1. Σκαλί καλέ μου σκαλί

Ν. Γούναρης (Ν. Γούναρης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2. Μαυροφόρα

Ν. Γούναρης (Ν. Γούναρης)

14. 1. Στην άκρη του γιαλού

Ν. Γούναρης (Ν. Γούναρης)

2. Γλύκα της Χίου

Ν. Γούναρης (Ν. Γούναρης)

3. Μαντινάδες

Ν. Γούναρης (Ν. Γούναρης)

15. 1. Σήκω χόρεψε κουκλί μου

Τρίο Ατενέ (Στ. Καζαντζίδης)

2. Άσπρες κορδέλες

Τρίο Ατενέ (Λυκ. Μαρκέας/Θάν. Σοφός)

16. 1. Σε είδα να κλαδεύεις

Ν. Γούναρης (Ν. Γούναρης/Θάν. Σοφός)

2. Μη μου παραπονιέσαι

Ν. Γούναρης (Ν. Γούναρης/Ν. Φατσέας)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου