Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΑΤΖΗ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Γιάννης Καλατζής
Κυκλοφορία:Οκτ 1984
Ετικέτα:Minos MSM 540 (LP)
Εγγραφές

01. 1. Επιπόλαιος

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

2. Κυρα-Γιώργαινα

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

3. Δελφίνι δελφινάκι

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδοπουλος)

4. Πειραιώτισσα

(Δήμ. Μούτσης/Ν. Γκάτσος)

5. Σιγά σιγά

(Δήμ. Μούτσης/Ν. Γκάτσος)

6. Όνειρο απατηλό

(Απ. Καλδάρας/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

7. Στου προφήτη Ηλία

(Δήμ. Μούτσης/Γ. Στεφάνου)

8. Κόκκινο γλυκό μου στόμα

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

02. 1. Πάλιωσε το σακάκι μου

(Β. Τσιτσάνης)

2. Βαδίζω και παραμιλώ

(Γιάν. Παπαϊωάννου)

3. Δροσούλα

(Β. Τσιτσάνης)

4. Όταν συμβεί στα πέριξ

(Β. Τσιτσάνης)

5. Μη μου ζαλίζεις το μυαλό

(Μαν. Χιώτης)

6. Μείνε αγάπη μου κοντά μου

(Β. Τσιτσάνης)

7. Όσο με μαλώνεις

(Β. Τσιτσάνης)

8. Δεν πουλάω την καρδιά μου

(Β. Βασιλειάδης/Πάν. Γαβαλάς)

9. Στην καλύβα τη δική μου

(Γ. Μητσάκης)

03. 1. Αν ζούσαν οι αρχαίοι

(Γ. Μητσάκης)

2. Παραμυθάκι μου

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

3. Η γοργόνα

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

4. Στην Ελευσίνα

(Δήμ. Μούτσης/Β. Ανδρεόπουλος)

5. Παποράκι

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

6. Τζαμάικα

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

7. Μελαχρινάκι

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

8. Πάει πάει

(Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

04. 1. Τα δειλινά

(Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2. Θα πάω εκεί στην Αραπιά

(Β. Τσιτσάνης)

3. Τι όμορφη που είσαι όταν κλαις

(Στ. Χρυσίνης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

4. Αραμπάς περνά

(παραδοσιακό διασκ. Β. Τσιτσάνης/Κ. Μάνεσης)

5. Νύχτες μαγικές

(Β. Τσιτσάνης)

6. Αθηναίισσα

(Β. Τσιτσάνης)

7. Έχεις κορμί αράπικο

(Στ. Κατζαντζίδης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

8. Είδα κι έπαθα κυρά μου

(Στ. Χρυσίνης/Χρ. Κολοκοτρώνης & Σταύρ. Παντελίδης)

Μαζί με τον Καλατζή τραγουδά η Αθηναϊκή κομπανία

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου