Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

12 ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ρίτα Σακελλαρίου, Στράτος Κύπριος
Κυκλοφορία:1973
Ετικέτα:Pan-Vox SPV 16107 (LP)
Εγγραφές

01. Πού 'ναι τα χρόνια τα παλιά

Ρίτα Σακελλαρίου & Κ. Τσίγκος (Νότ. Χρυσίνης)

02. Καρδιοχτύπια και καημοί

Στρ. Κύπριος (Στρ. Βαλλιάνος/Σπ. Κεφαλόπουλος)

03. Τα λιμάνια

Ρίτα Σακελλαρίου (Β. Τσιτσάνης)

04. Στρώσε μου το κρεβάτι μου

Στρ. Κύπριος & Ρίτα Σακελλαρίου (Στ. Χρυσίνης/Σπ. Κεφαλόπουλος)

05. Του Γιαννάκη οι πενιές

Ρίτα Σακελλαρίου (Γιάν. Πολυκανδριώτης)

06. Πέστε μου πέστε μου

Στρ. Κύπριος (Δ. Ευσταθίου)

07. Το δειλινό

Στρ. Κύπριος (Γιάν. Παπαϊωάννου/Κ. Μάνεσης)

08. Έλα αγάπη μου κοντά μου

Ρίτα Σακελλαρίου (Στ. Χρυσίνης)

09. Το παράπονο ενός πατέρα

Στρ. Κύπριος (Στρ. Βαλλιάνος)

10. Αν μ' αγαπούσες

Ρίτα Σακελλαρίου & Στρ. Κύπριος (Στ. Χρυσίνης)

11. Ο γερο-ναυτικός

Στρ. Κύπριος & Ρένα Ντάλμα (Δ. Ευσταθίου)

12. Μη μου φύγεις

Ρίτα Σακελλαρίου & Λίτσα Ζανέτ & Μαν. Μπαρμπεράκης (Βαγγ. Σούκας)

Πηγή: Προσωπικά
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

01. Πού είναι οι μάγκες οι παλιοί
03. Το πλοίο θα σαλπάρει
06. Πέστε μου ειλικρινά / Σαν την άδικη κατάρα
07. Το σπίτι έμεινε ορφανό / Εχτές αργά το δειλινό

Συντελεστές κατά τον δίσκο

07. στχ δεν αναφέρεται
▸ Η διόρθώση ανακτήθηκε την 8/5/2024 19:16, από τους καταλόγους 45στρ του Μανιάτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου